Renault Trafic - двигун, двигуни
Поздовжнє розташування двигуна при передньому приводі забезпечує хорошу вагу, хоча і погіршує доступ до силової установки для проведення ТО і ремонту. Спочатку машини комплектувалися тільки карбюраторним 1,4-літровим мотором потужністю 50 к. с. зі штанговими штовхачами клапанів (OHV). Пізніше до нього додалися двигуни робочим об'ємом 1,7 л (65-70 л. з). і 2,0 л (82 к. с.) з верхнім розподілвалом, який приводився в дію зубчастим ременем. У 1995 році їм на зміну прийшов 101-сильний 2,2-літровий мотор з електронним уприскуванням палива. Крім того, у виробничій програмі було два дизелі: 2,0 л (60-64 л. с.) і 2,5 л (75 л. с.), з радіальними ТНВД і ремінним приводом ГРМ. Незграбна панель приладів проста і зрозуміла. 2,5-літровий дизель не відрізняється особливою економічністю, зате досить надійний. Серйозних дефектів у вищеперелічених силових установок немає. Правда, дизелі працюють жорстко і особливою економічністю не відрізняються. Природно, що всі двигуни вимагають своєчасного ТО з заміною ременів ГРМ і роликів. Крім того, дизелі при роботі із перевантаженням схильні до перегріву з пробиттям прокладки головки блоку. А ТНВД фірми Rotodiеsel, на думку деяких перевізників, відчутно поступається в довговічності аналогічної продукції фірми Bosch або Lukas. Однак можливо, виною тому некондиційне дизельне паливо. Цікаво, що на багатьох машинах Trafic встановлений паливний фільтр з датчиком води.
У 2001 році на європейський ринок вийшов новий розвізний фургон Renault Trafic. Все Renault Trafic оснащені широкої зсувний бічними дверима праворуч.
Лінійка силових агрегатів пропонувала: два дизельних об'ємом 1,9 літра (потужність 80 л. с. і 100 л. с. — turbo) і бензиновий шестнадцатіклапанний двигун об'ємом 2 літра потужністю 120 л. с. Силова установка компонується з 6-ступінчастою механічною коробкою передач, дозволила не тільки поліпшити динаміку розгону, але і зменшити витрату палива. У сучасній кабіні все зручно і ергономічно, все "під рукою".
Renault Trafic — один из самых безопасных полноразмерных вэнов на рынке. Уже в базовое оснащение входят дисковые тормозные механизмы всех колес, ABS с электронной системой распределения тормозных усилий EBV, регулируемые по высоте ремни безопасности с преднатяжителями и ограничителями усилий. В 2002 году получил престижный титул « Фургон года».
В 2003 году мотористы компании Renault разработали новый двигатель для серии Trafic. Это 2,5-литровый турбодизель, ставший наиболее мощным в линейке силовых агрегатов. В его основу положена более слабая модель объемом 2,2л и добавлены новейшие разработки в области двигателестроения. Система прямого впрыска Common Rail нового поколения позволила увеличить мощность двигателя до 135 л.с. при 3500 об/мин. Двигатель агрегатируется с 6-ступенчатой механической трансмиссией, дающей ощутимую экономию при работе вне города. В смешанном "европейском" цикле расход топлива составляет 8,6л/100км.