Кошик
125 відгуків
+380 (95) 240-02-22
+380 (96) 240-02-22
Авторозбірка TVP з 10-річним досвідом роботи
Кошик

Рульове керування - Renault Trafic

Рульове керування - Renault Trafic

 Однією з головних систем керування автомобілем є рульове управління, яке керує автомобілем відповідно до правильного курсу, встановленого водієм.

   Основними компонентами рульового керування є рульове колесо, рульова колонка, рульовий механізм і рульовий пристрій.

   Рульове колесо, або кермо, виконує функцію передачі сигналів від водія через рульову колонку на рульовій машинці. Крім того, руль має зворотне завдання - передача сигналів від авто до водія, що проявляється в вібрації і відчуття зусиль водія. Однією з найважливіших і найбезпечніших систем у сучасному автомобілі є AirBag - подушка безпеки, яка вставляється в кермо та над бардачком (можливо, і в інші елементи автомобіля). Вона працює при несподіваному ударі і служить добрим захисником від отримання поранень водія та пасажирів.

   Рульова колонка з’єднує кермо і рульовий механізм. Вона складається з рульового вала і може складатися при сильному ударі за рахунок зв’язків на шарнірах. Ця функція дозволяє мінімізувати травмацію водія машини. Розташування колонки можна контролювати, а для безпеки її блокують при спробі угону.

   Рульовий механізм виконує передачу даних (через кермо) про наведені зусилля пристрою. Важливим також є те, що, знеохочуючи навантаження, водій повертається до початкового стану. До механізму входить шестерня (карданчик стернової рейки) і зубчаста рейка. Вони знаходяться в постійному зчеплення, і, при завантаженні на кермо, рейка рухається, пересуваючи тяги рульового пристрою. Наступними повертаються колеса.

   Рульовий пристрій передає навантаження, яке потрібно для того, щоб колеса повертались від рульового пристрою до коліс. Приводом є рульові тяги та шарніри, виготовлені з наконечників рульних тяг, з можливістю їх знімання. Від бруду, пилюки, води та інших проблем тяги захищає пилок рульової тяги, завдяки чому остання може бути виправлена.

   Коли кількість автомобілів зростає, стає дедалі важче повертати колеса в правильному напрямку. Щоб розв’язати цю проблему, використовуються підсилювачі рульового управління. Найпоширенішим є гідравлічний підсилювач або гідропідсилювач руля. Він складається з насоса ГУ, який кріпиться на кронштейні, регулятора тиску, бачка з гідрорідкістю, золота і циліндра, з’єднаних трубок ГУ. Окрім полегшення повороту руля гідропідсилювач виконує також призначення - утримування руля в первинному стані в непередбачених ситуаціях, наприклад прокол шини, потрапляння в глибоку яму, наїдаючи камінь і т.д.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner