Кошик
126 відгуків
+380 (95) 240-02-22
+380 (96) 240-02-22
Авторозбірка TVP з 10-річним досвідом роботи
Кошик

Тривимірна система - Renault Trafic

Тривимірна система - Renault Trafic

 Галаслива система Renault Trafic Це одна з найважливіших справ, пов’язаних з керуванням автомобілем. Без неї не можна було б ані змінити швидкість автомобіля, ані довгий час утримувати автомобіль при тривалій стоянці, ані навіть зупинити машину. Автомобіль може гальмувати колесами, двигуном або гідравлічним гальмом у трансмісії.

   Гігантський пристрій і гальмівний пристрій є головними компонентами гальмної системи Rnault Trafic.

    Розмаїтий апарат створює можливість  призупинки  і остаточного припинення ходу автомобіля. Робота пристрою здійснюється за рахунок фрикції. Окрім того, за допомогою комп’ютерних приладів зазвичай розміщуються на колесах і за комп’ютерними приладами.

           На Опель Віваро, Рено Трафік і Ніссан Примастар використовують гальмовий пристрій, який складається з гальма, суппорту і гальмованих колочок.

   У суппорт впроваджують циліндри, які при усиллі на педаль гальма штовхають колодки до диска. Так і виконується  пригальмування і зупинка машини. Коли ковток про гальмівний диск тремтить, відбувається сильна нагрівання, що вимагає охолодження його повітря. Для цього поверхня диска вкрита отворами. Тормозні колодки притягуються пружинами до суппорту. На ньому прикріплюються спеціальні накладки для тертя. Автомобіль оснащений датчиком, що показує ступінь зносу колодок.

На Opel Vivaro, Nissan Primastar, Renault Trafic За допомогою гідравлічних приладів, до складу яких входить педаль гальма, гальма, головний гальмувальний циліндр, циліндри коліс і різні троси.

   Тормозовий педаль служить передавачом тиску водія до головного гальмового циліндра. Звичайно, гальма підвищує стрес від педалі.

   Головний гальмовий циліндр служить нагнітом гальмової рідини та її руху до циліндрів. Щоб захистити систему від непрогнозованих втрат рідини існує масштабний бачок, який оновлює її в таких випадках.  А циліндр коліс безпосередньо притискає колодок до диска.

   Робота гідравличного пристрою розведена по різних ланцюгах, що є дуже вигідною в плані взаємозамінності однієї лінії на іншу, і на оберт. Крім того, контури можуть виконувати іншу частину або повністю, або просто виконувати призначені їм завдання.

   Що ж відбувається в системі руху та гальмування?

   Коли водій натискає на гальмувну педаль, вакуумний підсилювач приймає завантаження, збільшує його на головний циліндр. Поршнемо головний гальмувальний циліндр накачує гальмувальну рідину по тросам до колісних циліндрів. Під дією цього тиску гальма притискується до дисків.

    Коли педаль відпускає - відбувається зворотна дія, всі елементи системи повертаються в початковий стан.

   Стоянковий гальм або ручний гальма в народі використовується для знеохочування авто при тривалій зупинці. Ручний важіль розміщений прямо під  За рукою водія, поряд з його сидінням. До нього приєднуються передній і два задніх троси, які також з’єднані з гальмами наконечників. Коли водій діє на важіль, вся система вписується в дію і автомобіль  Так, вона дуже надійна.

opel-vivaro.com.ua

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner