Немає, зникла або шумить 1, 2, 3, 4 або 5 передачі на Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар
Немає передач або неправильно працюють що може бути причиною Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар?
1. Перевірити трос перемикання коробки передач. Перевірити на пошкодження важелі та клацають(якщо немає клацання може фіксатор бути на валу, тобто трос почати крутити зовнішню кулісу вхолосту). На кпп два троси перемикання: один рухає кулісу вліво-вправо, друга включає зад-вперед. Підрегулювати троси. Відстебнути тросики і перевірити. Не повинно бути великого люфту в рычажках.
2. Перевірити вилку на наявність отворів (розміром в болтик, для шплінта, стопора).
3. Перевірити стан тяги від важеля до коробки.
4. Перевірити кулісу(де важіль з'єднується з тягою). Перевірити чи не заважає фізично або куліси перемикання, наприклад ущільнювач або кнопка.
5. Перевірити якого виробника у Вас залито масло. Рекомендована виробником масло - ELF Tranself NFP.
Таблиця діагностики неполадок ручної трансмісії:
Симптоми | Причини |
Слабка або недостатня синхросцепление |
Зношені упорні кільця синхронізатора розколоті або пошкоджені. Зношені деталі синхросцепления, або пошкоджені. |
Вибивання передачі |
Зношений механізм перемикання передач. Сильно зношені деталі синхросцепления. Сильно зношена селекторний вилка. Зламана або затиснута селекторний пружина. |
Надмірні шуми |
Трансмісія заправлена невідповідним сортом масла або рівень цього масла дуже низький. Сильно зношені або пошкоджені зуби шестерень. Проміжні наполегливі прокладки шестірнею розпірки зношені. що породжує граничні посилений люфт. Зношені підшипники. |
Скрутне перемикання передачі |
Зношені деталі синхросцепления. Несправності зчеплення. Розрегульований важіль перемикання перемикання. |
Шум під час роботи |
Несправності в підшипнику колеса. Несправний диференціал. |
Примітка: іноді буває важко вирішити, чи варто знімати і розбирати трансмісію з-за несправності,яка може виявитися незначною. Крикливі трансмісії або ті, в яких синхросцепление може долатися швидким перемиканням передач, можуть продовжувати працювати в такому стані досить тривалий час. Изношения трансмісії вимагає, зазвичай, повної перебирання (або заміни) для усунення шумів, породжуваних різними шестернями, які при подгоне до нових підшипників все одно будуть продовжувати видавати виючий звук при дотику різних поверхонь підшипників. Тому рішення про виробництво капітального ремонту слід приймати з урахуванням наявності часу і грошей, а також відносного рівня шуму або поломки, які доставляють незручності водієві.