Кошик
124 відгуків
+380 (95) 240-02-22
+380 (96) 240-02-22
Авторозбірка TVP з 10-річним досвідом роботи
Кошик

Пропала зарядка акумулятора Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар

Пропала зарядка акумулятора Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар

Що робити і що перевіряти якщо пропала зарядка акумулятора на Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар?!

Якщо у вас раптово почав заряджати акумулятор від генератора, причини цьому є.

Як правило якщо машина не нова потрібно буде знімати генератор і міняти щітки і т. д. Але також причиною не зарядки акумулятора може бути клеми( генератор дає заряд, а акумулятор не дозаряжает, візуальних причин може і не бути, наприклад окислення. окису, корозії). Перевірте не гріються проводи, якщо гріються значить немає контакту, струм, напуга йде, а виходу немає от і гріється.

Як перевірити генератор?

1. Перевірити щітки генератора і регулятор напруги. Щітковий вузол кріпиться на двох болтах. Довжина щіток має бути що б вони діставали до контактних кілець ротора генератора і при цьому натискали на 4-5 мм. Якщо одна щітка мала або коротше інший то потрібно замінити.

2. Перевірити діодний міст генератора. Діодний міст складається з двох пластин , одна з яких позитивна, а інша негативна. Перевіряються діоди мультиметрів в режимі on метро, тобто вимірюванням опору. Під'єднати один щуп до висновку плюс, другий приєднувати по черзі до висновків діодів запресованих в плюсову пластину. Далі змінюєте щупи місцями і робите теж саме. В одному випадку тестер повинен показувати якесь опір на кожному діоді, а в іншому випадку цього опору бути не повинно. Таким чином ми перевірили діоди на плюсовій пластині. Тепер перевірте негативну пластину - один щуп з'єднуємо з негативною пластиною, а до висновків діодів також по черзі. В одному випадку провідність повинна бути на всіх трьох діодах, в іншому випадку її не повинно бути. Якщо на одному якомусь діоді показання відрізняються цей діод провит і весь діодний міст потребує заміни.

Що замінити в генераторі якщо машина не нова?

0. Реле

1. Щітки.

2. Підшипники.

3. Контактні кільця.

4. Сам генератор

Які ще можуть бути причини?

1. Так звана "шоколадка".

2. Діодний міст(можуть підсісти диодики на діодному мосту). Примітка: якщо ви хочете віддати автомобіль в сервіс по гарантії , то потрібно знати, що сервіс не ремонтує вузли, а змінює їх цілком.

3. Розтягнувся ремінь генератора. ( при збільшенні обертів маховик просто прослизає)

Також можна спробувати обдути обмотку генератора. Залити нову кислоту і зарядити за новим акумулятор.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner