Як перевірити свічки підігріву (напруження) антифризу
Якщо у вас довго прогрівається двигун або проблеми з обігрівом салону рекомендуємо перевірити свічки. Також якщо у Вас на комп'ютері при перевірці автомобіля діагностичною програмою висвітилася помилка "Реле управління термоплунжером" Вам потрібно перевірити свічки підігріву
антифризу.
Як перевірити свічки підігріву (напруження) антифризу:
1. Відключити штатний провід і перевірити тестером опір кожної свічки. Якщо опору немає(немає ланцюга) взагалі, значить вони не робочі! Повинно бути близько 0,5 - 0,8 Ом. Потрібно замінити не кожну робочу свічку (стандартно в авто 4 свічки).
2. Відключити провід і подати + через амперметр (у робочої свічки струм навантаження близько 6А (~10A)). Увімкніть мультиметр на вимірювання струму, межа 10-20А один кінець на + АКБ другий на свічку, якщо робочі струм буде близько 6 Ампер. Якщо 0, то свічка згоріла.
3. Провід від свічки на + акумулятора, а свічку на масу, якщо розжарює, то робоча. Робити це на холодному двигуні.
При відкручування свічки підігріву антифризу виливається приблизно 100 - 200 мл антифризу.
Якщо по простому, то свічки підігріву допомагають двигуну швидше прогріватися після пуску і надалі підтримувати робочу температуру, якщо двигун не буде виробляти потрібної температури. Місце де вставляються свічки підігріву (напруження) антифризу називається проточним нагрівачем антифризу.
Працюють свічки підігріву антифризу за особливим алгоритмом який визначає електронний блок управління. ЕБУ стежить за показниками температури ОЖ, температури повітря і напруги в мережі і коли потрібно, включає їх по одній. Також вони включаються в міру звільнення енергії від генератора після зарядки акумулятора.
Для того що б перевірити свічки підігріву антифризу треба взяти звичайний тестер і продзвонити їх. Не забувайте добре притискати свічки до тестеру. Кожну не робочу свічку замінити на робочу що б у всіх щаблях включення були робочі свічки.
Примітка: До чорної і червоної точки прикладіть тестер до цих частин, де плюс це до червоної точки, а мінус до чорної точки.
А також додатково можна викрутити свічки підігріву антифризу і перевірити їх ще раз тестером по одній на наявність опору.
Наприклад подивитися як зняти, замінити і перевірити свічки підігріву (напруження) для Renault Scenic і Renault Megane можна у цьому відео:
Наприклад, деякі автори рекомендують:
Що б не було проблем зі свічками підігріву антифризу рекомендують:
1. Регулярно развоздушивать систему
Де знаходяться свічки підігріву (напруження) антифризу:
Наприклад в Рено Трафік (у всіх 1.9 2.0 2.5 dci) свічки підігріву антифризу знаходяться під корпусом повітряного фільтра на патрубку який йде до печі. Спочатку потрібно зняти корпус повітряного фільтра. В Renault Scenic вони знаходяться за лівим переднім подкрылком, для цього потрібно зняти 6 кліпс і відкрутити підкрилок. Аналогічно і в Renault Megane.
Як зняти свічки підігріву (напруження) антифризу:
0. В Renault Scenic і Renault Megane перед зняттям свічок підігріву (напруження) антифризу потрібно зняти масу що б не заважала відкрутити свічки.
1. Відкрутити верхні гайки.
2. Відкрутити свічки підігріву антифризу. В Renault Scenic і Renault Megane можна відкрутити ключем на 12. Перед тим як викручувати свічки потрібно взяти відкрутити їх і бути готовим що з отвору в якому була закручена свічка підігріву побіжить антифриз.
Лайхак: якщо у вас заіржавіли гайки, їх неможливо відкрутити, можете скористатися спеціальними засобами WD-40, який допоможе позбутися від іржі та його купити в будь-якому автомобільному, в магазині, в місці з червоною тоненькою трубочкою для обприскування, у важко доступні місця. Не забувайте про безпеку з цим засобом, так як він гаситься наприклад тільки піною від вогнегасника.
Якщо у Вас на стільки заіржавіли свічки що не можна відкрутити і спеціальний засіб не допомагає, можете купити блок потокового нагрівача антифризу разом з новими свічками.
Скільки коштує нова свічка підігріву (напруження) антифризу?
Від 130 грн або від 342 рублів якщо купувати в інтернеті.