Кошик
123 відгуків
+380 (95) 240-02-22
+380 (96) 240-02-22
Авторозбірка TVP з 10-річним досвідом роботи
Кошик

Не включається кондиціонер Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар

Не включається кондиціонер Рено Трафік, Опель Віваро, Ніссан Примастар

Навіть найбільш продумані і високотехнологічні системи часто виходять з ладу, не залежно від якості і престижності вашого автомобіля. Але розберемо все по порядку.

Принцип роботи автомобільного кондиціонера

Автомобільний прилад по своїй суті не дуже відрізняється від холодильника, який стоїть у вас вдома. І принцип його дії аналогічний. По суті, це герметична система із замкнутим контуром, в якому по колу циркулює холодоагент – газ.

 

Також важливо розуміти, що причини, за якими не може працювати автокондиціонер, на пряму залежать від будови самого пристрою. Основним елементом у такій системі є компресор, який в рух приводить електромуфта. Вона ж, у свою чергу, працює за рахунок енергії, одержуваної від шківа двигуна. Це і є причина, за якої робота кондиціонера при вимкненому двигуні неможлива.

 

За допомогою компресора теплий фреон прокачується через радіатор і трохи охолоджується. Потім продувається через трубку під дією високого тиску. Тиск, в свою чергу, змушує його кипіти. Потім він різко охолоджується і потрапляє у випарник вже в холодному вигляді. Назад через ресивер фреон потрапляє в компресор в рідкому стані, і весь ланцюжок повторюється заново.

Несправності кондиціонера

Є декілька найбільш частий причин виходу з ладу автокондиціонера:

  • Поломка в випарнику. Якщо ви відчули неприємний запах, напевно причина саме в цьому. Крім того, при такій поломці в салоні може з'являтися вода. Кондиціонер перестає справлятися з роботою. Часто буває, що він просто перестає охолоджувати повітря в салоні автомобіля. Основна причина такої поломки – це засмічення зливної трубки, в яку часто потрапляє пил з вулиці. Буває також і утворення корозії через скупчення вологи. Таке небажане прояв ми можемо спостерігати найчастіше після зими.

  • Відмова ресивера також спостерігається досить часто. Його головним завданням є видалення з системи залишилася рідини. Крім того, саме ресивер фільтрує фреон, видаляючи з нього відпрацьовані продукти. Така поломка можлива, якщо ви неправильно заправили холодоагентом кондиціонера. Головними ознаками такої поломки стануть часті відмови системи, а також утворення інею на шлангах системи.

  • Несправність в терморегуляторі. Саме вентиль терморегуляції відповідає за нормальний розподіл температури фреону в системі. Про поломки може свідчити нерегулярність роботи пристрою, а також постійна подача холодного повітря. Найчастіше причина що відбувається – це механічне пошкодження самого вентиля.

  • Вентилятор. Ознакою поломки його стане нестабільність роботи або повна відмова, коли шуму пристрою не чути. А буває, що вентилятор починає вити. Найчастіше таке відбувається із-за обриву ланцюга живлення. Радимо в першу чергу перевірити саме її.

  • Датчик тиску. Даний вузол відповідає за відключення в відключенні системи у разі підвищеного тиску. Несправність має місце, якщо відбувається мимовільне відключення кондиціонера. Але може проявляється і просто нестабільність його роботи.

Усуваємо проблеми

Мало просто знайти несправність. Її потрібно ще й правильно усунути. Варто розуміти, що самостійний ремонт кондиціонера – це досить ризиковано. Краще звернутися з цією проблемою до фахівців. Але якщо ви розбираєтеся в цьому складному приладі, то немає нічого неможливого. Головне все робити дуже акуратно.

 

Для перевірки автомобільного кондиціонера потрібно все робити поетапно. Починаємо з запобіжника. Потім перевіряємо проводку, яка підходить до пристрою. Особливу увагу приділіть роз'ємів. Саме вони дуже часто забруднюються, що і призводить до несправності системи. Неодмінно зачистите їх і покрийте пластичним змащенням.

 

Далі зверніть увагу на привід кондиціонера. Ремінь не повинен провисати або мати якісь пошкодження. Якщо такі мають місце, замініть елемент на новий. Далі перевіряється опір на котушці муфти. Шків повинен працювати безшумно без помітного люфту. Якщо ж ви виявили люфти або шум, замініть підшипник.

 

Оглядаємо компресор, немає ніде витоку фреону. У цьому найкраще вам допоможе флуоресцентна лампа. За результатами перевірки, ви зможете прийняти рішення щодо ремонту пристрою.

 

Звичайно, влітку кожен автовласник користується кондиціонером. Саме тому найбільш неприємним може стати його вихід з ладу саме у спекотний період року. А для того, щоб найбільш ефективно розібратися з причиною і усунути несправність, зверніться до фахівців.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner