Що найчастіше ламається на Renault Trafic та Opel Vivaro? Популярні запчастини
Renault Trafic і Opel Vivaro (2-го та 3-го поколінь) є популярними комерційними фургонами, але, як і будь-яка техніка, мають свої слабкі місця. Ось список найпопулярніших запчастин, які часто потребують заміни:
Renault Trafic 2 (2001-2014) / Opel Vivaro 2 (2001-2014)
✅ Двигун та система ГРМ:
- Ремінь ГРМ та ролики (ресурс ≈ 100-120 тис. км)
- Ланцюг ГРМ (на 2.0 dCi, розтягнення ланцюга)
- Турбонагнітач (проблеми через засміченість масляних каналів)
- Інжектори (особливо на дизельних двигунах)
✅ Трансмісія:
- Двомасовий маховик (зношення після 150-200 тис. км)
- Зчеплення (ресурс залежить від умов експлуатації)
- Привідні вали та ШРУСи
✅ Ходова частина:
- Сайлентблоки переднього підрамника
- Опорні підшипники амортизаторів
- Кульові опори та рульові тяги
✅ Електроніка та електрика:
- Генератор (зношення щіток і діодного моста)
- Стартер
- Датчики колінвала та розподільного вала
Renault Trafic 3 (2014-) / Opel Vivaro 3 (2014-)
✅ Двигун та система впуску:
- EGR-клапан (засмічується від сажі)
- Паливний насос високого тиску (TNVD)
- Форсунки (на 1.6 dCi можуть текти)
- Інтеркулер (витоки повітря)
✅ Трансмісія:
- Зчеплення та двомасовий маховик
- Підтікання масла через сальники КПП
- Привідні вали та ШРУСи
✅ Ходова частина:
- Сайлентблоки передніх важелів
- Амортизатори (втрата жорсткості після 100-150 тис. км)
- Підшипники маточин
✅ Електроніка:
- Датчики ABS
- Генератор
- Центральний замок (може барахлити)
Загальні рекомендації:
🔹 Регулярне обслуговування ГРМ, заміна масла кожні 10-15 тис. км
🔹 Контроль стану турбіни, EGR і DPF-фільтра
🔹 Перевірка стану електропроводки (особливо у мокру погоду)
Якщо ти вибираєш між Trafic 2 і 3, то варто враховувати, що старі моделі простіші у ремонті, а нові — економніші, але з більш складною електронікою. Що саме тебе цікавить?