Що найчастіше ламається на Renault Master та Opel Movano? Популярні запчастини
Renault Master і Opel Movano—популярні фургони, але, як і будь-які авто, мають слабкі місця. Ось список запчастин, які найчастіше виходять з ладу.
Renault Master 2 (1997-2010) / Opel Movano 2 (1997-2010)
✅ Двигун:
- ГРМ: ремінь і ролики (ресурс 90-120 тис. км)
- Турбіна: виходить з ладу через забиті масляні канали
- Форсунки: закисають у ГБЦ (особливо на 2.5 dCi)
- EGR-клапан: засмічується від сажі
✅ Трансмісія:
- Двомасовий маховик (зношення після 150-200 тис. км)
- Зчеплення: особливо на завантажених авто
- Привідні вали та ШРУСи
✅ Ходова частина:
- Сайлентблоки переднього підрамника
- Амортизатори і втулки стабілізатора
- Кульові опори і рульові тяги
✅ Електроніка:
- Генератор: виходять з ладу щітки або діодний міст
- Датчики колінвала і розподільного вала
- Стартер
Renault Master 3 (2010-) / Opel Movano 3 (2010-)
✅ Двигун:
- Турбіна: може втрачати тягу через знос
- Форсунки Common Rail: проблеми із закисанням
- EGR-клапан та DPF-фільтр: засмічуються
- Ланцюг ГРМ (на 2.3 dCi): може розтягуватися
✅ Трансмісія:
- Зчеплення: особливо в механічних версіях
- Двомасовий маховик: виходить з ладу після 180-200 тис. км
- Підтікання масла в МКПП
✅ Ходова частина:
- Сайлентблоки передніх важелів
- Підшипники маточин
- Рульова рейка: може підтікати
✅ Електроніка:
- Датчики ABS
- Генератор і стартер
- Центральний замок і ключ-карта (у Renault)
🔹 Загальні рекомендації:
✔ Змінювати масло кожні 10-15 тис. км
✔ Контролювати стан ГРМ та інжекторів
✔ Своєчасно чистити EGR та DPF
Інші статті