Кошик
127 відгуків
+380 (95) 240-02-22
+380 (96) 240-02-22
Авторозбірка TVPPARTS з 10-річним досвідом роботи
Кошик

Що найчастіше ламається на Renault Master та Opel Movano? Популярні запчастини

Renault Master і Opel Movano—популярні фургони, але, як і будь-які авто, мають слабкі місця. Ось список запчастин, які найчастіше виходять з ладу.


Renault Master 2 (1997-2010) / Opel Movano 2 (1997-2010)

Двигун:

  • ГРМ: ремінь і ролики (ресурс 90-120 тис. км)
  • Турбіна: виходить з ладу через забиті масляні канали
  • Форсунки: закисають у ГБЦ (особливо на 2.5 dCi)
  • EGR-клапан: засмічується від сажі

Трансмісія:

  • Двомасовий маховик (зношення після 150-200 тис. км)
  • Зчеплення: особливо на завантажених авто
  • Привідні вали та ШРУСи

Ходова частина:

  • Сайлентблоки переднього підрамника
  • Амортизатори і втулки стабілізатора
  • Кульові опори і рульові тяги

Електроніка:

  • Генератор: виходять з ладу щітки або діодний міст
  • Датчики колінвала і розподільного вала
  • Стартер

Renault Master 3 (2010-) / Opel Movano 3 (2010-)

Двигун:

  • Турбіна: може втрачати тягу через знос
  • Форсунки Common Rail: проблеми із закисанням
  • EGR-клапан та DPF-фільтр: засмічуються
  • Ланцюг ГРМ (на 2.3 dCi): може розтягуватися

Трансмісія:

  • Зчеплення: особливо в механічних версіях
  • Двомасовий маховик: виходить з ладу після 180-200 тис. км
  • Підтікання масла в МКПП

Ходова частина:

  • Сайлентблоки передніх важелів
  • Підшипники маточин
  • Рульова рейка: може підтікати

Електроніка:

  • Датчики ABS
  • Генератор і стартер
  • Центральний замок і ключ-карта (у Renault)

🔹 Загальні рекомендації:
✔ Змінювати масло кожні 10-15 тис. км
✔ Контролювати стан ГРМ та інжекторів
✔ Своєчасно чистити EGR та DPF

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner