Кошик
127 відгуків
+380 (95) 240-02-22
+380 (96) 240-02-22
Авторозбірка TVPPARTS з 10-річним досвідом роботи
Кошик

Двигуни Renault Master та Opel Movano: основні несправності та їх усунення.

Двигуни Renault Master 2 і Opel Movano 2, Renault Master 3 і Opel Movano 3: основні несправності та їх вирішення

Renault Master і Opel Movano – це великовантажні фургони, що широко використовуються в комерційних перевезеннях. Їхні дизельні двигуни забезпечують високу надійність, але, як і будь-яка техніка, мають певні слабкі місця. У цій статті розглянемо основні двигуни цих моделей, типові несправності та які запчастини краще брати новими, а які можна купити б/у.


Основні типи двигунів

Залежно від покоління автомобіля встановлювалися різні дизельні двигуни:

Renault Master 2 (1998–2010) / Opel Movano 2 (1998–2010)

  1. 2.2 dCi (G9T) – двигун із потужністю 90-114 к.с., встановлювався на перші версії.
  2. 2.5 dCi (G9U) – один із найпоширеніших моторів, потужність від 100 до 146 к.с.
  3. 3.0 dCi (ZD3) – найпотужніший варіант, 136-156 к.с., рідкісний, але міцний агрегат.

Renault Master 3 (2010 - наш час) / Opel Movano 3 (2010 - 2021)

  1. 2.3 dCi (M9T) – головний двигун із потужністю 110-180 к.с. Використовує систему Common Rail.
  2. 2.8 dTi (SOFIM) – старий і малопоширений мотор.
  3. 2.5 dCi (G9U) – використовувався на ранніх моделях третього покоління.

Типові проблеми та їх причини

1. Проблеми з турбонаддувом

Двигуни: 2.5 dCi, 2.3 dCi

  • Часто турбіна виходить з ладу через забруднення оливою або несправність вентиляції картера.
  • Низька якість оливи або несвоєчасна заміна призводить до зносу підшипників турбокомпресора.

Рішення:
✅ Міняти оливу кожні 10-15 тис. км.
✅ Використовувати якісні масла з правильним допуском.
✅ Чистити систему вентиляції картера.


2. Зношування паливних форсунок

Двигуни: 2.5 dCi, 2.3 dCi

  • Через неякісне пальне форсунки забруднюються або виходять з ладу.
  • На 2.5 dCi можливий витік дизпалива через несправні шайби під форсунками.

Рішення:
✅ Використовувати якісне паливо, періодично додавати присадки для очищення.
✅ Регулярно перевіряти форсунки на стенді.
✅ При підтіканнях – міняти шайби ущільнення.


3. Проблеми з клапаном EGR

Двигуни: 2.3 dCi, 2.5 dCi

  • Клапан рециркуляції вихлопних газів (EGR) засмічується сажею, через що двигун втрачає потужність, зростає витрата пального.

Рішення:
✅ Періодично чистити клапан EGR.
✅ При повному виході з ладу – замінити новим.
✅ Деякі власники відключають EGR, але це впливає на екологічність.


4. Витік масла з-під клапанної кришки

Двигуни: 2.3 dCi

  • Через зношування прокладки клапанної кришки з'являється підтікання оливи.

Рішення:
✅ Міняти прокладку клапанної кришки при появі слідів витоку.


5. Проблеми з маховиком

Двигуни: 2.3 dCi, 2.5 dCi

  • На автомобілях із двомасовим маховиком з часом з'являється вібрація, що призводить до пошкодження зчеплення.

Рішення:
✅ Міняти двомасовий маховик разом із комплектом зчеплення кожні 150-200 тис. км.
✅ Альтернативний варіант – установка одномасового маховика (але знижується комфорт).


Які б/у запчастини варто купувати, а які краще брати нові?

Б/у запчастини, які можна купувати

Коробка передач – механічні КПП можуть бути в хорошому стані, якщо перевіряти пробіг і стан синхронізаторів.
Турбіна – можна купити відреставровану, але з гарантією.
Фари, кузовні елементи – часто можна знайти оригінальні у відмінному стані.
Підвіска (важелі, амортизатори, ресори) – при хорошому стані можна брати б/у варіанти.

Запчастини, які краще брати новими

Форсунки – їх стан важко перевірити, а несправні можуть знищити мотор.
Генератор і стартер – часто б/у варіанти вже мають значний знос.
Датчики та електроніка – б/у запчастини можуть працювати нестабільно.
Зчеплення та маховик – краще не економити, оскільки б/у деталі швидко виходять з ладу.
Ремені ГРМ і помпа – ці деталі критично важливі для роботи двигуна, тому краще купувати нові.


Висновок

Renault Master 2 і Opel Movano 2, Renault Master 3 і Opel Movano 3 мають надійні дизельні двигуни, але можуть мати типові несправності. Головне – вчасно проводити техобслуговування, використовувати якісне масло та паливо.

При виборі запчастин варто уважно оцінювати стан деталей: ходову частину та кузовні елементи можна купувати б/у, а критично важливі компоненти двигуна краще брати новими. Це допоможе уникнути непередбачених поломок і продовжити термін служби вашого автомобіля.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner